Kendine Gel Projesi-Kasım2017 Hedefleri-Paket1

7a908f3095d0f89ee0427a143cfde828

Herkese merhaba,

Epeydir yoktum zaman çok hızlı geçiyor.

Eylülün son haftasında evlendim.

Tahmin edeceğiniz üzere epey yorucu bir dönemdi.

Ancak toparladım desem yeridir 🙂

Düğünden sonra bir çok kez günlerimi bir düzene oturtmaya çalıştım.Uzun süren denemelerim sonucu bu çabamı bir şekilde bağlayıcı yapmazsam başaramayacağımı anladım. Hem de yeniden yazmaya başlamak için bahanem oldu.

Bu süreçte erken kalkmak, spora başlamak, şeker yememek gibi bende artık klasikleşen girişimlerim oldu. Ancak başarısız oldum.

Neden böyle oldu biliyor musunuz bence çok sert başladım. Bir anda hepsini yapmaya çalıştım. Bir pazartesi sabahı birden dünyanın en sağlıklı insanına dönüşüp akşama doğru kazandibine geçiş yaptım. Pişman mıyım? Hayır! 😀

Hem zaten yeni bir düzen oluşturma da eklenince(en büyük bahanem) erken vazgeçtim.

Ama sürekli başa sarmaktan sıkıldım.Şimdi aslında düşününce,

Vaktim var ve bu kadar aceleci davranmaya gerek yok (yani umarım vardır vaktim hahahha! :D)

Neyse işte, aklımdakileri yapmak istediklerimi parçalamaya,aşamalandırmaya çalıştım. Planım şöyle:

İkişerli hedef paketlerim var. Bunlar genelde birbirleriyle ilişkili ve basit hedefler.

Her iki haftada bir yeni pakete geçiyorum.

İlk yapmak istediğim güne güzel,sakin başlamak, ve evde kahvaltı yapmak. Dediğim gibi birbirleriyle bağlantılılar. Sabahları uyandığımda ne yaptığım ya da kahvaltıda nutella yiyip yemediğim önemli değil.

Burada önemli olan nokta ise şöyle:

Yarından itibaren sabah 6 da uyanıyorum ve spor yapıp ve bilmem ne yapıp öyle işe gideceğim demiyorum. Çünkü bunlar bende işe yaramıyor. Belki sizde yarar 🙂

Uyanma saatimi yavaş yavaş geri çekip sabahları yapmak isteyip vakit bulamadıklarımı yapmayı  planlıyorum. Mesela buraya yazmak , ya da ofiste götürmek için öğle yemeği hazırlamak gibi 🙂

Kısacası ilki güne güzel,sakin,erken başlamak. Sadece bu kadar.

Çok basit. 1 hedef ve 14 günüm var.

Buradan olabildiğince ne durumda olduğumu paylaşmaya çalışacağım.

Kendinizde kalın !

“Kendine Gel Projesi-Kasım2017 Hedefleri-Paket1” için bir yorum

Yorum bırakın